Начало » Истории » Великият Октомври

Великият Октомври

Вече е краят на ноември и след известни семейни задължения, беше време да се разположа на някое езеро и да потопя линиите във водата.

Но къде да отида? Това е въпроса. Имам няколко варианта в предвид, но поради инцидент с моята кола през лятото, трябва да използвам колата на приятел и  бях малко ограничен за дестинацията.

Великият Октомври Великият Октомври

Според слуховете за езерото, рибите са злопаметни и не реагират добре на протеинови топчета. Но разбира се аз избрах да си взема , моите бойли, който не са ме предавали и винаги са ми давали красиви резултати, а именно Monster-Liver Boilies и Monster’s Paradise Boilies.

При моето пристигане на езерото през уикенда, аз се сблъсках с трудности при намиране на подходящо място за риболов. Така аз реших да отида да посъбера малко информация от колегите за езерото и след това да си се прибера у дома и да прекарам два дни с моето скъпо семейство и да се върна отново тук вторник сутрин. Все пак не живея много далеч.

Е моят вариант така да се каже проработи. Вторник призори аз отново се озовах на езерото и за моя радост ¾ от езерото бяха свободни. Остана само да се натоваря на лодката заедно с багажът.

Великият Октомври

Лагерът си го позиционирах между два малки залива. Водата е бистра и ясна и мога да видя дъното без проблем до шестия метър. Което всъщност е максималната дълбочина в моята област. Дъното е осеано с растителност, има няколко къде големи къде малки участъка от пясък или  камъчета. Аз си открих добър район с няколко плитчини пред мен.

В късния следобяд всичко е готово. Въдиците са във водата, лагерът е подреден.

Първата вечер имах няколко лъжливи сигнала на сигнализатора, които ме разбутваха и караха да ходя до пръчките ми.

Най-накрая в 01:00ч успях да заспя, за да бъда събуден в 02:00ч отново от сигнализатора. При засичане веднага усетих, че рибата е добър ексземпляр. Веднага ми изкочи в главата мисълта да скоча в лодката, защото все пак ще трябва да се боря с доста подводна растителност и без да му мисля повече го направих.  След добрата борба с рибата, тя вече беше полегнала в кепа заедно с още няколко килограма треви.

Първа нощ и първа риба минаваща 20кг.

С нетърпение очаквам сутрешния ден за фотосесията.

Новият ден премина в буря, ветрове. Те затихнаха чак към края на деня, надвечер.

Идеалния момент да презередя.

Нощта за мен е приятно напрегната. Трудно ми е да заспя. Имам някакво предчувствие.

В 04:00ч единично пропищяване ме разбутва от леглото. На вън вали дъжд и духа голям вятър.  Бурята отново се е завърнала. Докато констирам времето сигнализаторът ми се разпищя. Веднага бях до въдицата и засякох. В тази буря вариантът с лодката мигновенно отпадна, а заедно с това отпадна и варианта рибата да си полегне на дюшека.

Върнах се в леглото с надеждата да имам още рънове.

Но резултатът бе нулев. И това бе в продължение на три дни. В петък след разходка по бреговете на езерото и отрицателните резултати при колегите, които събираха своето оборудване, аз реших, че ми се отваря възможност да сменя позицията си на риболов. Прибрах по-голямата част от оборудването ми и реших събота сутрин да се преместя. Все още имах надежда за екшън от това място.

Великият Октомври Великият Октомври

На сутринта въдиците ми бяха все едно хвърлени на брега. Натоварих всичко на лодката и поех посока – нова позиция. Поради наличието на мъгла, аз не знаех да ли мястото което съм си харесал е свободно и трябваше да бързам, някои друг да не ми го заеме.

След позициониране на новото място за риболов. След изследване на дънния релеф, избиране на правилните монтажи и линии, в късния следобед всичко бе по местата си и аз можех да се отдам на лека дрямка и почивка.

Първата нощ на нова позиция – капо. Но на следващата сутрин няколко риби скачащи над петното ми ме обнадеждиха подобаващо. Реших да комбинирам monstar liver и monstar paradise в различни диаметри.

Стратегията се оказа печеливша. В 22:00ч след един хубав рън и здрава борба с един шарана-състезател, с помощта на лодката, понеже и тук имаше много голямо количество подводна растителност, успях да уловя вторият 20 килограмов екземпляр.

На сутринта след една добра фото сесия и лека почивка. Четирите въдици бяха отново позиционирани на избраните от мен места.

Великият Октомври Великият Октомври

На следващата сутрин, след като разгледах някои снимки, реших да си понапазарувам и позаредя някои провизии. Денят беше без слънце, без вятър, един такъв неопределен…

Sinners ме посети през вечерта и ние обсъдихме моята сесия на по бира и много вкусна пастта.

На същата въдица, на същото място както през деня аз отново имах рън. Последва една много голяма и люта битка. Когато рибата влезе в моя кеп и видях масата и, си помислих, че това ще да е най-голямата ми риба за излета. И при претеглянето и съмненията ми са оказаха вярни. Кантара закова 23кг. Аз бях все още изненадан от потенциала на това езеро. Но нямах много време за почивка и размисли, защото отново имах рън. Една 13кг риба си полегна на моя дюшек. Страхотно просто. Останалата част от нощта беше спокойна. На сутринта след една страхотна фотосесия, започнах да си мисля че след 9 дневен излет на другият ден аз ще трябва да си тръгвам и да съм пак на работа.

Реших да се насладя на риболова през последната нощ. Отворих си една бутилка шампанско. И една много голяма надежда за добър завършек ме налетя изневиделица. Точно в 20:40ч на Worm Up улових една 12кг риба, която малко по-късно беше последвана от една 17кг, отново на Worm Up.

На сутринта прибрах всичкия багаж и поех към домът. С вярата и надеждата, че аз отново ще посетя това красиво и райско кътче,  в което има толкова много потенциал и надежда.

Damien Simonelli
Team Imperial Fishing France

Един коментар

1. evala za vsi4ko,pojelavam ti mn takiva izleti!!!

Add Comment Register

Остави коментар

Твоят имейл адрес няма да се публикува.Задължителните полета са маркирани *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>